.

.

سایت خبری طلوع گناباد

به مناسبت روز دانشجو، طرح کوچه گردان عاشق در روستاهای محروم حسن آباد و رزگ برگزار شد.مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در این طرح که به مناسبت روز دانشجو با حضور بیست نفر از دانشجویان دختر عضو بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شد، بیست سبد کالا به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

ابوالفضل قدیمی فر، ضمن قدردانی از دانشجویانی که در این امر خیر خواهانه مشارکت کردند، هدف از این کار را تقویت روحیه کمک و ایثار بین دانشجویان و کمک به قشر نیازمند و محروم شهرستان عنوان کرد. وی خاطرنشان کرد: در این طرح که در روستاهای محروم به مناسبت های خاص برگزار می گردد، دانشجویان در یک روز خاص، غذای رزرو شده خود را به صورت خام  به این امر خدا پسندانه اختصاص داده و در آن روز با زبان روزه به مشارکت در این طرح می پردازند

 

بر پایه همین خبر در گرامیداشت هفته پژوهش، با حضور دکتر احمدی ریاست دانشگاه، اعضاء هیأت رئیسه و جمعی از اعضاء هیأت علمی، مدیران، کارکنان و دانشجویان، نمایشگاه کتابی در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گشایش یافت.

مسئول کتابخانه مرکزی دانشگاه گفت: در این نمایشگاه، افزون بر بیست هزار نسخه کتاب در قالب یک‌هزار عنوان در موضوعات مختلف علوم زیستی ارائه شده است.

مجتبی ازقندی با بیان اینکه کتاب‌های موجود در این نمایشگاه با تخفیف 10-20 درصدی عرضه می‌شود، افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح و عصر برای بازدید علاقه مندان دایر است. وی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و حمایت از دانشجویان، بن خرید کتاب به دانشجویان این دانشگاه اهدا شده است.

 

namayeshgah%20ketab02

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:نمایشگاه کتاب گناباد,دانشگاه علوم پزشکی گناباد,طرح کوچه گردان عاشق,گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com